Szakterületek

Ügyfélszolgálat

Ügyfélszolgálati központjainkban minden az ügyfél körül forog. Az itt végzett munka során törekszünk jobb megoldásokat találni meglévő ügyfeleink számára, valamint hozzájárulunk új ügyfeleink hűségének megalapozásához. Fontos az emberközpontúság és az, hogy legyen érzéked a technológia rejtelmeinek mindenki számára érthető módon való átadásához. Ne gondold, hogy csak akkor érdemes jelentkezned, ha van már ügyfélszolgálatos tapasztalatod. Tőlünk megkapsz majd minden szükséges képzést és támogatást ahhoz, hogy magabiztosan állhass ügyfeleink rendelkezésére.

Értékesítés

Az értékesítés, beleértve a lakossági és a vállalati szegmenseket is, óriási részét alkotja üzleti tevékenységünknek. Ezen a területen lehetőségünk nyílik bemutatni termékeinket és technológiánkat, valamint itt tudjuk megtalálni ügyfeleink részére a számukra leginkább megfelelő szolgáltatásokat. Az értékesítési csapatainkat erősítve hozzájárulhatsz ügyfeleink igényeinek megértéséhez, a személyre szabott megoldások megvalósításához, valamint termékeinknek és szolgáltatásainknak az ő igényeikhez való igazításához. Új módszerek használatával új ügyfelekkel teremthetsz kapcsolatot vállalatunk számára, miközben meglévő ügyfeleinkről sem feledkezünk meg.

Támogató területek

A támogató területek adják a Vodafone gerincét. Munkájuk során napi szinten hoznak létre új megoldásokat és nyújtanak támogatást. A lehető legjobb munkavállalói élmény megteremtésétől kezdve, a pénzügyeken át, egészen a bennünket körülvevő világgal való kapcsolatteremtésig lehetővé teszik számunkra, hogy kiemelkedően végezzük munkánkat.

Technológia

Ha megfelelően használjuk, a technológia jobbá, és egyre fokozottabb összeköttetésben lévő hellyé teszi a világot. Ez az, amiben hiszünk és ezért biztatjuk csapatainkat az új lehetőségek feltérképezésére, a kísérletezésre és a tanulásra, valamint az úttörő innovációkra. Így a jelenben kapcsolatot teremthetünk az emberek között, a jövőben pedig utat mutathatunk nekik.

Digital és marketing

Technológiai és távközlési vállalatként Digital csapatunk sikerünk szempontjából kulcsfontosságú munkát végez. A Digital és marketing területek keményen dolgoznak az általunk nyújtott kiterjedt online élmények megalkotásán, amelyek segítségével kiemelkedhetünk a többi szolgáltató közül, illetve amelyek révén vezető szerepet tölthetünk be a telekommunikáció világában.